انجام امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ در تهران

انجام امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ در تهران

انجام امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ در تهران را می توان به یک فرد با تجربه و متخصص سپرد
در واقع ممکن است فردی قصد تبدیل سند قدیمی ملک خود را به سند تک برگ داشته باشد. اسناد
قدیمی معایبی دارند که همین معایب سبب شده سند تک برگ به وجود آید برای اخذ این سند می
توان به اداره ثبت اسناد مراجعه نمود در نتیجه برای انجام امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ می
توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود و انجام این امور را به
وی سپرد.

امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ

انجام امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ در تهران از عهده فرد آگاه و با تجربه در انجام امور ثبتی
ملک و همچنین متخصص برای تهیه مدارک فنی در خواستی اداره ثبت اسناد ممکن می باشد در
واقع بهتر است انجام این امور ثبتی ملک به یک فرد متخصص همچون کارشناس رسمی دادگستری
نقشه برداری یا امور ثبتی سپرده شود.

این متخصص برای انجام امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ ابتدا به اداره ثبت اسناد مراجعه
خواهد کرد و در نتیجه بعد از انجام امور اداری سپس اقدام به تهیه نقشه یو تی ام خواهد کرد
در واقع این نقشه به عنوان مدرکی درخواست میشود تا اطلاعات فنی ملک با دقت بالا معلوم
شود

امور ثبتی ملک

نقشه یو تی ام

برای تهیه این نقشه ابتدا برداشت زمینی انجام می شود و کارشناس به جای استفاده از تجهیزات
با دقت پایین از تجهیزات نقشه برداری همچون جی پی اس دو یا سه فرکانسه بهره خواهد برد و
مختصات یو تی ام کنج ها را برداشت خواهد کرد سپس نقشه تهیه شده ترسیم می شود و مهر
و امضا شده قابل ارائه به اداره ثبت اسناد خواهد بود در نتیجه سند تک برگ صادر می شود و به
مالک ارائه می شود.

برای ارتباط با ما با شماره تماس 09129277534 و 02166398316 تماس حاصل فرمایید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما