هزینه نقشه utm سال 1401

هزینه نقشه utm سال 1401

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تهیه نقشه یو تی ام برای اداره ثبت به منظور تکمیل اطلاعات مکانی ملک برای ثبت و ذخیره در سیستم کاداستر از مالک در خواست می شود. نقشه یو تی ام معمولا از عرصه ملک در خواست می شود. و تنها به جهت اخذ سند رسمی ماده 147 نقشه یو تی ام از عرصه و اعیان در خواست می شود. برای تهیه نقشه یوتی ام می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص برای تهیه این نقشه از تجهیزات و نرم افزار دقیق و تخصصی استفاده خواهد کرد.

تعرفه تهیه نقشه یو تی ام UTM

اداره ثبت اسناد وظایفی از جمله ثبت املاک، ثبت شرکت ها، صدور سند تک برگ و غیره را بر عهده دارد. اشخاص با مراجعه به اداره ثبت اسناد برای انجام امور ثبتی ملک مدارکی را لازم است تهیه و ارائه دهند.

در صورتی که مالک بخواهد برای ملک خود سند تک برگ اخذ کند. باید به اداره ثبت اسناد مراجعه کند. اداره ثبت نیز مالک را ملزم به تهیه نقشه یو تی ام خواهد کرد.

برای تهیه نقشه یو تی ام با دقت سانتی متری و کیفیت بالا می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. تا در نتیجه این نقشه با دقت بالا تهیه شود.

برای تهیه نقشه یو تی ام کارشناس رسمی مختصات یو تی ام شکستگی های ملک را با جی پی اس دو فرکانسه برداشت می کند و سپس در مرحله بعدی با نرم افزار هایی مثل اتوکد نقشه ملک را ترسیم و چاپ خواهد کرد در این نقشه مختصات شکستگی های ملک و همچنین مساحت ملک با دقت بالا درج شده است. در آخر این نقشه توسط کارشناس مهر و امضا می شود و مالک با استفاده از آن می تواند سند تک برگ برای ملک خود اخذ کند.

تعرفه تهیه نقشه یو تی ام UTM

تعرفه تهیه نقشه یو تی ام UTM

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما