جانمایی پلاک های قدیمی و شاهنشاهی توسط کارشناس

جانمایی پلاک های قدیمی و شاهنشاهی توسط کارشناس قابل انجام است در صورتی که آدرس ملکی نا معلوم شده باشد و یا حدود اربعه ملک بر روی زمینی نا مشخص باشد در نتیجه لازم است از اسناد ثبتی و قدیمی ملک کمک گرفته شود و عملیات جانمایی پلاک ثبتی انجام شود این عملیات تخصصی از عهده کارشناس رسمی دادگستری بر می آید.

رادین ۰۹۱۲۹۲۷۷۵۳۴ و ۰۲۱۶۶۳۹۸۳۱۶ کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

جانمایی پلاک های قدیمی و شاهنشاهی توسط کارشناس

ممکن است فردی یک سند شاهنشاهی از ملک قدیمی خود در دست داشته باشد و اما از آدرس ملک بی اطلاع باشد در این صورت برای یافتن آدرس این ملک لازم است جانمایی پلاک ثبتی انجام شود.

جانمایی پلاک های قدیمی و شاهنشاهی از عهده یک فرد متخصص همانند کارشناس رسمی دادگستری بر می آید. این متخصص برای انجام این عملیات تخصصی ابتدا اسناد قدیمی ملک را جمع آوری خواهد کرد و در ادامه با توجه به این اسناد قدیمی اسناد و مدارک ثبتی ملک از بانک اطلاعات ثبتی استخراج میشود.

با استخراج نقشه ثبتی ملک در نتیجه آدرس ملک معلوم میشود و با جانمایی نقشه ثبتی ملک بر روی زمین حدود اربعه ملک مشخص میشود. با مشخص شدن حدود اربعه ملک در ادامه نقشه برداری از ملک آغاز میشود. برای انجام نقشه برداری از ملک از تجهیزاتی همانند جی پی اس و یا دوربین توتال استیشن بهره خواهد برد و در ادامه برداشت زمینی آغاز میشود.

بعد از انجام برداشت زمینی سپس ترسیم نقشه یو تی ام با اتوکد انجام میشود و نقشه یو تی ام نقشه ای با سیستم مختصات جهانی میباشد و با تهیه این نقشه ابعاد، مساحت و موقعیت ملک حاصل میشود این نقشه یکی از مدارک لازم برای تبدیل سند قدیمی به سند تک برگ میباشد در نتیجه با ارائه نقشه یو تی ام و مدارک حقوقی دیگر سند تک برگ برای ملک از اداره ثبت اسناد صادر میشود.

مطالب مرتبط

جانمایی پلاک های قدیمی و شاهنشاهی توسط کارشناس

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما