جانمایی عکس های هوایی در گوگل ارث

جانمایی عکس های هوایی در گوگل ارث

در واقع برای تعیین چگونگی تغییرات در زمین و تعیین اختلافات بین دو زمین باید نقشه یو تی ام از زمین تهیه شود. تا حدود ملک با دقت بالایی مشخص و سپس این نقشه در عکس های گوگل جانمایی می شود. تا تغییرات زمین در چند سال اخیر مشخص شود. جانمایی عکس های هوایی در گوگل ارث توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی امکان پذیر می باشد.

جانمایی عکس های هوایی در گوگل ارث توسط کارشناس رسمی

در واقع با وجود عکس های هوایی در گوگل می توان اطلاعات زیادی از زمین مورد نظر در سال های مختلف بدست آورد. در برخی از موارد افراد می خواهند بدانند  که در چند سال اخیر چه تغییراتی در زمین انجام شده است. به این معنا که چه سازه ای در زمین بوده یا کشت و کاری در زمین انجام شده است یا نه. برای انجام این کار باید نقشه یو تی ام از زمین تهیه شود. پس از تهیه نقشه یو تی ام آن را در عکس های گوگل جانمایی می شود.

در واقع انجام این کار کاربری های مختلفی دارد به این صورت که با انجام این کار مشخص می شود. که زمین چه نوع تغییراتی داشته است و یا مشخص می شود. که مرز های ملک مورد بررسی قرار می گیرد. در واقع ممکن است فردی نیاز پیدا کند برای اثبات مسکونی بودن اراضی اش وجود بنا در اراضی معلوم شود. در واقع برای بررسی وجود بنا در گذشته اراضی لازم است جانمایی عکس هوایی در گوگل ارث انجام شود. افراد می توانند برای تهیه نقشه یو تی ام و جانمایی آن در عکس های گوگل به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی که فرد متخصص و با تجربه می باشد مراجعه کنند. و نوع تغییرات زمین خود را در سال های مختلف مشاهده کنند.

جانمایی عکس های هوایی در گوگل ارث توسط کارشناس رسمی

جانمایی عکس های هوایی در گوگل ارث توسط کارشناس رسمی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما