تهیه نقشه یو تی ام 1/2000 ام جهت ارائه به شهرداری

تهیه نقشه یو تی ام 1/2000 ام جهت ارائه به شهرداری

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

به جهت اخذ جواز ساخت لازم است به شهرداری مراجعه نمود. و شهرداری نیز برای صدور این جواز مدارکی را درخواست خواهد کرد. یکی از این مدارک نقشه یو تی ام یک دو هزارم می باشد. و تهیه نقشه یو تی ام 1/2000 را می توان به یک فرد متخصص همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه بردرای یا امور ثبتی سپرد. این متخصص میتواند با دقت بالا این نقشه را تهیه کند.

نقشه یو تی ام دو هزارم کارشناس رسمی

قبل از آغاز ساخت و ساز و بازسازی ملک لازم است. به شهرداری جهت اخذ مجوز ساخت و ساز لازم است مراجعه نمود. در نتیجه شهرداری برای صدور این جواز مدارکی را در خواست خواهد کرد. یکی  از این مدارک نقشه یو تی ام 1/2000 است. و برای تعیین موقعیت دقیق ملک این نقشه در خواست می شود.

برای تهیه نقشه یو تی ام 1/2000 ام جهت ارائه به شهرداری میتوان به یک فرد متخصص و با تجربه مراجعه نمود. در واقع لازم است به یک فرد دارای صلاحیتی مراجعه نمود. تا نقشه یو تی ام 1/2000با دقت بالا حاصل شود. در نتیجه برای تهیه نقشه یو تی ام 1/2000 میتوان. به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود.

برای تهیه نقشه یو تی ام 1/2000 ام ابتدا برداشت زمینی انجام می شود. برای انجام برداشت زمینی انجام می شود. و برای انجام برداشت زمینی از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده میشود. و مختصات یو تی ام کنج ها برداشت می شود. سپس ترسیم نقشه یو تی ام انجام میشود و این نقشه بر روی نقشه 1/2000 جانمایی میشود سپس نقشه تهیه شده چاپ و مهر و امضا میشود و جهت ارائه به شهرداری آماده می شود در  نتیجه جواز ساخت برای ملک صادر میشودو انجام ساخت و ساز به صورت قانونی  ممکن خواهد بود.

نقشه یو تی ام دو هزارم کارشناس رسمی

نقشه یو تی ام دو هزارم کارشناس رسمی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما