تهیه نقشه یو تی ام وضع موجود جهت ارائه به شهرداری

تهیه نقشه یو تی ام وضع موجود جهت ارائه به شهرداری

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

با مراجعه به شهرداری برای اخذ جواز ساخت لازم است مدارکی را تهیه نمود و ارائه داد. یکی از این مدارک نقشه یو تی ام دو هزارم می باشد. برای تهیه نقشه یو تی ام وضع موجود جهت ارائه به شهرداری لازم است به یک فرد دارای صلاحیت مراجعه نمود. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی می تواند با دقت بالا این نقشه را تهیه نماید.

تهیه نقشه دو هزارم شهرداری

برای آغاز ساخت و ساز در شهر لازم است مدارکی را تهیه نمود. و به شهرداری ارائه داد. تا در نتیجه جواز ساخت از شهرداری صادر شود. در واقع از جمله مدارکی که شهرداری در خواست می کند. نقشه یو تی ام یک دو هزارم است. و این نقشه در خواست می شود. تا در نتیجه موقعیت ملک مشخص شود.

برای تهیه نقشه یو تی ام وضع موجود ملک به جهت ارائه به شهرداری میتوان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود.

وی ابتدا با استفاده از جی پی اس دو یا سه فرکانسه مختصات یو تی ام کنج های عرصه ملک را برداشت خواهد کرد. سپس با استفاده از اتوکد ترسیم نقشه یو تی ام را کارشناس انجام خواهد داد. در ادامه این نقشه تهیه شده بر روی نقشه یک دو هزارم جانمایی می گردد و این نقشه چاپ و مهر و امضا شده قابل ارائه به شهرداری خواهد بود. در نتیجه با ارائه این نقشه به شهرداری در نتیجه جواز ساخت از شهرداری صادر گردد و انجام ساخت و ساز به صورت قانونی ممکن خواهد بود. شهرداری همچنین ممکن است نقشه های دیگری را از مالک به منظور صدور جواز ساخت در خواست کند یکی از این نقشه ها نقشه دو خطی می باشد و این نقشه تنها زمانی در خواست می شود که بین ابعاد و مساحت سندی و وضع موجود مغایرت مشاهده شود.

تهیه نقشه دو هزارم شهرداری

تهیه نقشه دو هزارم شهرداری

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما