تهیه نقشه جهت ارائه به شهرداری

تهیه نقشه جهت ارائه به شهرداری

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

در صورتی که افراد قصد بازسازی ملک خود را داشته باشند. لازم است ابتدا جواز ساخت برای ملک اخذ شود. اخذ این جواز با ارائه اسناد و مدارکی ممکن است. یکی از این مدارک نقشه یو تی ام دو هزارم است. که تهیه آن از عهده یک متخصص بر می آید. برای تهیه نقشه یو تی ام دو هزارم میتوان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص برای تهیه این نقشه از تجهیزات و نرم افزار دقیقی بهره خواهد برد. تا در نتیجه نقشه تهیه شده. با کیفیت بالا تهیه شود و مورد قبول شهرداری قرار بگیرد.

نقشه یو تی ام دو هزارم شهرداری

شهرداری برای پی بردن. به موقعیت دقیق ملک در شهر به عنوان مدرکی از مالکینی که قصد انجام ساخت و ساز در ملک خود را دارند. نقشه یو تی ام دو هزارم را در خواست خواهد کرد. تا در نتیجه علاوه بر موقعیت ملک، ابعاد و مساحت دقیق ملک معلوم شود.

برای تهیه نقشه یو تی ام به جهت ارائه به شهرداری می توان. به یک فرد متخصص و با تجربه ای همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص به جهت تهیه نقشه یو تی ام دو هزارم از روش ها و تجهیزات مخصوصی بهره خواهد برد.

تهیه نقشه یو تی ام دو هزارم جهت ارائه به شهرداری ابتدا با برداشت زمینی آغاز می شود. برای اینکه بتوان برداشت زمینی را با دقت بالا انجام داد. از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده می شود. و مختصات یو تی ام کنج ها برداشت می شود. در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود. و با توجه به برداشت های انجام شده. نقشه یو تی ام با دقت بالا حاصل می شود. نقشه یو تی ام تهیه شده. با مهر و امضای کارشناس معتبر می شود. و مورد قبول شهرداری قرار خواهد گرفت.

نقشه یو تی ام دو هزارم شهرداری

نقشه یو تی ام دو هزارم شهرداری

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما