اخذ سند شش دانگ تک برگ و انجام امور فنی و ثبتی

اخذ سند شش دانگ تک برگ و انجام امور فنی و ثبتی ملک را میتوان به یک فرد مجرب و با تجربه سپرد. در واقع برای اینکه بتوان سند قدیمی ملک را به سند تک برگ تبدیل تمود لازم است مدارکی تهیه کرد و به اداره ثبت اسناد ارائه داد و مراحلی طی شود. افراد میتوانند تبدیل سند قدیمی به سند تک برگ را به فردی مانند کارشناس رسمی دادگستری بسپارند.

رادین ۰۹۱۲۹۲۷۷۵۳۴ و ۰۲۱۶۶۳۹۸۳۱۶ کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

اخذ سند شش دانگ تک برگ و انجام امور فنی و ثبتی ملک

اسناد قدیمی یعنی همان سند دفترچه ای یکسری معایب دارد این معایت شامل امنیت پایین، درج ناقص اطلاعات مکانی ، ناخوانا بودن و دقت پایین و .. می باشد و به دلیل همین ویژگی های سند قدیمی مشکلات زیادی برای مالکین پیش می آید اما اسناد جدید ویژگی های اسناد قدیمی را ندارند و این اسناد امنیت و دقت بالایی دارند و به راحتی جعل نمیشوند و برای اینکه بتوان سند تک برگ اخذ کرد می بایست به اداره ثبت اسناد مراجعه کرد.

سند تک برگ امنیت بالایی دارد و در آن اطلاعات مکانی با دقت بالا درج شده است و برای اینکه بتوان سند تک برگ را اخذ کرد لازم است اطلاعات حقوقی و اطلاعات فنی باید معلوم گردد. برای اینکه بتوان به اطلاعات فنی دست یافت می بایست نقشه یو تی ام تهیه گردد.

با مراجعه به کارشناس رسمی دادگستری می توان نقشه یو تی ام را تهیه کرد برای تهیه نقشه یو تی ام ابتدا بایستی با استفاده از جی پی اس دو یا سه فرکانسه کنج ها و شکستگی های ملک برداشت شود و سپس با استفاده از اتوکد ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود سپس این نقشه مهر و امضا می شود و قابل ارائه به اداره ثبت اسناد می باشد.

مطالب مرتبط

اخذ سند تک برگ در تهران

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما