خانه / انجام امور ثبتی ملک / ارجاع کلیه کارهای ثبتی ملک در اداره ثبت تهران

ارجاع کلیه کارهای ثبتی ملک در اداره ثبت تهران

ارجاع کلیه کارهای ثبتی ملک در اداره ثبت تهران به کارشناس رسمی دادگستری ممکن است

در واقع برای انجام امور ثبتی ملک به یکسری مدارک نیاز می باشد که مالک برای تهیه آن باید

به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی که متخصص اینکار میباشد مراجعه

کند.

ارجاع کلیه کارهای ثبتی ملک در اداره ثبت تهران

برای انجام امور ثبتی مثل اخذ سند تک برگ باید موقعیت ملک به طور دقیق مشخص شود و

برای تعیین موقعیت ملک باید نقشه یو تی ام تهیه شود و به اداره ثبت ارائه داده شود پس

مالک برای تهیه نقشه یو تی ام باید به کارشناسان رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور

ثبتی مراجعه کند. برای تهیه نقشه یو تی ام و تعیین موقعیت ملک کارشناس  مدارک و سند

قدیمی که از ملک موجود است را از مالک دریافت می کند.

با استفاده از پلاک ثبتی درج شده در سند و نقشه های ثبتی و همچنین عکس های هوایی

که از دو سازمان نقشه برداری کشور و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح تهیه کرده است

موقعیت دقیق ملک را پیدا می کند و در این صورت آدرس ملک مشخص می شود و برای این

که موقعیت ملک تثبیت شود باید پلاک ثبتی جانمایی شده و نقشه یو تی ام از ملک تهیه

شود پس کارشناس با استفاده از تجهیزات دقیق نقشه برداری گوشه های ملک را برداشت

می کند و مختصات ملک را در سیستم مختصات یو تی ام بدست می آورد و در این صورت

موقعیت ملک تثبیت می شود و کارشناس این نقشه را مهر و امضا می کند تا دارای اعتبار

شود و مالک میتواند این نقشه را به اداره ثبت ارائه دهد و اداره ثبت پس از بررسی مدارک

برای ملک سند تک برگ صادر می کند.

رادین ۰۹۱۲۹۲۷۷۵۳۴ و ۰۲۱۶۶۳۹۸۳۱۶ کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

انجام امور ثبتی ملک

ارجاع کلیه کارهای ثبتی ملک در اداره ثبت تهران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
حمیدرضا شاهسوند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09126074952
شماره ثابت: 02166398316
شماره فکس: 02144280918

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *