درخواست صدور سند مالکیت تک برگ

درخواست صدور سند مالکیت تک برگ توسط مالک به اداره ثبت داده می شود در واقع

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

اگر مالک بخواهد برای ملک خود سند تک برگ اخذ کند و سند قدیمی ملک را به سند

تک برگ تبدیل کند،باید در خواست تبدیل سند مالکیت به سند تک برگ را به اداره ثبت

بدهد و اداره ثبت برای صدور سند تک برگ مالک را موظف به تهیه نقشه یو تی ام می

کند.

درخواست صدور سند مالکیت تک برگ

در واقع نقشه های یو تی ام برای تعیین موقعیت دقیق ملک در سیستم مختصات یو

تی ام میباشند و برای اخذ سند تک برگ باید تهیه شود تا موقعیت دقیق ملک مشخص

شده و در سند تک برگ درج شود.

مالک برای اخذ سند تک برگ باید به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا

امور ثبتی مراجعه کند که فردی قابل اعتماد و  متخصص می باشد و همچنین مهر و

امضا کارشناس به نقشه یو تی ام تهیه شده اعتبار میبخشد.

روش تهیه نقشه یو تی ام به این صورت می باشد که کارشناس با بررسی مدارک

مالکیت ملک موقعیت ملک را مشخص می کند و با استفاده از تجهیزات لازم نقشه

یو تی ام ملک را تهیه می کند.

کارشناس با استفاده از جی پی اس دو فرکانسه مختصات گوشه های ملک را بر

داشت کرده و مختصات ملک را به صورت سیستم مختصات یو تی ام بدست می

آورد و سپس نقشه یو تی ام ملک را ترسیم کرده و سپس آن را مهر و امضا می

کند،با تهیه نقشه یو تی ام ملک دارای مختصات منحصر به فرد خود می شود و در

جهان ملک دیگری با این مختصات وجود نخواهد داشت و در نتیجه مالک با ارائه

نقشه یو تی ام ملک به اداره ثبت می تواند سند تک برگ برای ملک خود دریافت

کند.

رادین ۰۹۱۲۹۲۷۷۵۳۴ و ۰۲۱۶۶۳۹۸۳۱۶ کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

سند تک برگ

درخواست صدور سند مالکیت تک برگ

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما