نقشه utm کارشناس رسمی دادگستری

نقشه utm کارشناس رسمی دادگستری

نقشه یو تی ام را ادارات و سازمان های مختلف در خواست می نمایند. اداره ثبت اسناد به جهت انجام امور ثبتی ملک این نقشه را در خواست می نماید. به جهت تبدیل سند قدیمی به سند تک برگ و یا اخذ سند رسمی طبق ماده 147 لازم ایت این نقشه تهیه شود.

برای تهیه نقشه یو تی ام utm می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص برای تهیه این نقشه از جی پی اس دو یا سه فرکانسه که دقت بالایی دارد. استفاده خواهد کرد. و برداشت زمینی را به جهت تهیه نقشه یو تی ام با دقت بالا انجام خواهد داد.

تهیه نقشه یو تی ام utm

اداره ثبت اسناد از جمله اداراتی می باشد. که تهیه نقشه یو تی ام را با دقت بالا درخواست می کند. در واقع به جهت اخذ سند رسمی برای ملک قولنامه ای بر طبق ماده 147 لازم است. مدارکی را تهیه و به اداره ثبت اسناد ارائه داد. از جمله این مدارک نقشه یو تی ام از عرصه و اعیان می باشد. در واقع با تهیه این نقشه مساحت، ابعاد و موقعیت دقیق ملک حاصل می شود. و آماده درج در سند تک برگ خواهد شد.

نقشه یو تی ام حتما می بایست توسط فردی دارای صلاحیتی تهیه شود که مهر و امضا معتبری در ادارات و سازمان های مختلف دارد کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی سپرد.

این متخصص به جهت تهیه نقشه یو تی ام برداشت زمینی را با استفاده از جی پی اس دو یا سه فرکانسه و یا دوربین توتال استیشن انجام خواهد داد در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام با اتوکد انجام می شود. این نقشه مهر وامضا شده معتبر می شود و جهت ارائه به ادارات آماده می شود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما