تفسیر عکس هوایی و ماهواره ای و تامین دلیل برای دادگاه

تفسیر عکس هوایی و ماهواره ای و تامین دلیل برای دادگاه زمانی بایستی انجام شود که اراضی افراد ملی اعلام شود و در صورت ملی اعلام شدن اراضی لازم است اقدامات لازم برای بررسی این مسئله انجام شود در واقع افراد بعد از ثبت اعتراض خود در مراجع قضایی میتوانند مدارکی را فراهم کنند و به عنوان تامین دلیل ارائه دهند. یکی از این مدارک گزارش تفسیر عکس هوایی میباشد و تهیه آن از عهده کارشناس رسمی دادگستری بر می آید.

 

تفسیر عکس هوایی و ماهواره ای و تامین دلیل برای دادگاه

تفسیر عکس هوایی کاربرد های زیادی در امور مختلف دارد و با انجام تفسیر عکس هوایی میتوان بسیاری از مسائل ملک را حل نمود و یکی از مواقعی که لازم است تفسیر عکس هوایی انجام شود زمانی است که دولت اراضی افراد را ملی اعلام نماید در واقع ممکن است اراضی ملی اعلام شود و اراضی ملی زمین هایی است که سابقه احیا در آن وجود ندارد و زمین شکل طبیعی خود را حفظ کرده است در این صورت برای تهیه تامین دلیل تخصصی می توان تفسیر عکس هوایی را انجام داد.

برای انجام تفسیر عکس هوایی و ماهواره ای لازم است به یک فرد متخصص همانند کار شناس رسمی دادگستری مراجعه نمود این متخصص صلاحیت تهیه تامین دلیل برای ملک را دارد این متخصص برای تهیه تامین دلیل در خواستی دادگاه ها تفسیر عکس هوایی را آغاز خواهد کرد در واقع این متخصص ابتدا عکس هوایی پوشش دار قدیمی را تهیه خواهد کرد و سپس با استفاده از استریوسکوپ تفسیر عکس هوایی را آغاز خواهد کرد. با استفاده از استریوسکوپ کارشناس دید سه بعدی پیدا خواهد کرد در ادامه یک گزارش از نتیجه تفسیر عکس هوایی تهیه میشود و سپس این گزارش به عنوان یک تامین دلیل  قابل ارائه به مراجع قضایی خواهد بود و در نتیجه با ارائه این مدرک به مراجع قضایی اختلافات به وجود آمده حل می گردد.

رادین ۰۹۱۲۹۲۷۷۵۳۴ و ۰۲۱۶۶۳۹۸۳۱۶ کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

تفسیر عکس هوایی

تفسیر عکس هوایی و ماهواره ای و تامین دلیل برای دادگاه

 

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما