انجام جانمایی برای پلاک های شاهنشاهی

انجام جانمایی برای پلاک های شاهنشاهی وقتی باید انجام شود که آدرس ملک و یا حدود اربعه ملک نا معلوم باشد در این صورت انجام عملیات جانمایی پلاک ثبتی ضروری است و برای انجام این عملیات میتوان به کارشناس رسمی دادگستری مراجعه نمود.

رادین ۰۹۱۲۹۲۷۷۵۳۴ و ۰۲۱۶۶۳۹۸۳۱۶ کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

انجام جانمایی برای پلاک های شاهنشاهی

ممکن است که ملکی به فردی به ارث رسیده باشد و از ملک تنها یک سند قدیمی موجود باشد و اطلاعاتی از آدرس ملک در دسترس نباشد. در این صورت ملک گمشده به شمار خواهد رفت. املاک گمشده املاکی با آدرس نا معلوم اند که دارای یک سند قدیمی میباشند و به طور کلی برای اینکه بتوان آدرس ملک گمشده را پیدا کرد لازم است جانمایی پلاک ثبتی انجام شود و به تنهایی با استفاده از سند قدیمی ملک نمیتوان به آدرس ملک پی برد.

از آنجایی که انجام عملیات جانمایی پلاک ثبتی بسیار تخصصی و دقیق است و فردی که اینکار را انجام می دهد باید به بانک اطلاعات ثبتی منطقه دسترسی داشته باشد پس بهترین گزینه ممکن برای مراجعه به وی، کارشناس رسمی دادگستری میباشد.

کارشناس رسمی دادگستری ابتدا از مالک مدارک مالکیت ملک را در خواست می کند که این مدارک شامل سند دفترچه ای، بنچاق، سند مادر و غیره که هر چه این اسناد بیشتر باشد کارشناس به اطلاعات وسیع تری دسترسی دارد و انجام ابن عملیات سریع تر پیش می رود. در ادامه اسناد ثبتی ملک از بانک اطلاعات ثبتی استخراج میشود و سپس با معلوم شدن آدرس ملک جانمایی نقشه ثبتی بر روی زمین انجام میشود و حدود اربعه ملک معلوم میشود.

با معلوم شدن حدود اربعه ملک برداشت زمینی آغاز میشود و با استفاده از جی پی اس دو یا سه فرکانسه برداشت زمینی انجام میشود و در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام انجام میشود. در نتیجه این نقشه مهر و امضا میشود و قابل ارائه به اداره ثبت اسناد خواهد بود.

مطالب مرتبط

جانمایی پلاک ثبتی ملک

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما