ارجاع کارهای ثبتی برای انجام امور ثبتی و شهرداری

ارجاع کارهای ثبتی برای انجام امور ثبتی و شهرداری به کارشناس رسمی دادگستری

ممکن است.در واقع برای انجام امورثبتی ملک به یکسری مدارک نیاز میباشد که مالک

برای تهیه آن باید به کارشناسان رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی که

متخصص این کار می باشد مراجعه کند.به طور مثال برای اخذ سندتک برگ باید نقشه

یو تی ام ملک را تهیه کند و به اداره ثبت ارائه دهد و برای تهیه آن باید به کارشناس

رسمی دادگستری مراجعه کند.

ارجاع کارهای ثبتی برای انجام امور ثبتی و شهرداری

برای انجام امور ثبتی مثل اخذ سند تک برگ باید موقعیت ملک مشخص شود و برای

تعیین موقعیت ملک باید نقشه یو تی ام تهیه شود و به اداره ثبت ارائه داده شود پس

مالک برای تهیه نقشه یو تی ام باید به کارشناس رسمی دادگستری مراجعه کند.

برای تهیه نقشه یو تی ام و تعیین موقعیت ملک کارشناس  مدارک و سند قدیمی

که ازملک موجود است را از مالک دریافت میکند و با استفاده از پلاک ثبتی درج شده

در سند و نقشه های ثبتی و همچنین عکس های هوایی که از دو سازمان نقشه

برداری کشور و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح تهیه کرده است موقعیت دقیق

ملک را پیدا میکند و دراین صورت آدرس ملک مشخص می شود.

برای اینکه موقعیت ملک تثبیت شود باید پلاک ثبتی جانمایی شده و نقشه یو تی

ام از ملک تهیه شود پس کارشناس با استفاده از تجهیزات دقیق نقشه برداری

گوشه های ملک را برداشت می کند و مختصات ملک را در سیستم مختصات یو

تی ام بدست می آورد و در این صورت موقعیت ملک تثبیت می شود و کارشناس

این نقشه را مهر و امضا می کند تا دارای اعتبار شود و مالک می تواند این نقشه

را به اداره ثبت ارائه دهد و اداره ثبت برای ملک سند تک برگ صادر می کند.

رادین ۰۹۱۲۹۲۷۷۵۳۴ و ۰۲۱۶۶۳۹۸۳۱۶ کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

انجام امور ثبتی ملک

ارجاع کارهای ثبتی برای انجام امور ثبتی و شهرداری

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما