درخواست صدور سند تک برگ برای ملک

درخواست صدور سند تک برگ برای ملک داده میشود تا بتوان سند تک برگ جدید و به روز را اخذ

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

نمود و برای صدور این سند مدارکی لازم است که باید تهیه کرد و به اداره ثبت اسناد ارجاع داد در

واقع علاوه بر مدارک حقوقی می بایست مدارک مکانی مربوط به ملک نیز تهیه گردد و کارشناس

رسمی دادگستری توانایی لازم جهت فراهم کردن مدارک فنی را دارد در واقع وی توانایی و تخصص

تهیه نقشه یو تی ام دارد و با تهیه این نقشه ابعاد و مساحت ملک  با دقت بالا به دست می آید.

درخواست صدور سند تک برگ برای ملک

ممکن است به منظور تعویض سند دفترچه ای قدیمی به سند مالکیت تک برگ در خواست صدور

سند تک برگ داده شود. همچنین ممکن است افراد برای تعویض سند تک برگ به سند تک برگ

که بعد از معامله فروش ملک، برای اینکه ملک به نام خریدار ثبت شود در اینصورت باید درخواست

سند تک برگ برای ملک داد.

فردی که متقاضی سند برگی است با در دست داشتن یکسری مدارک میتواند به یکی از دفاتر

اسناد رسمی مراجعه نماید و در خواست سند مالکیت تک برگ کند در واقع می بایست سند

مالکیت، اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی، کپی بنچاق و همچنین در صورتی که سند ملک

قدیمی باشد در نتیجه باید ابعاد و مساحت ملک با دقت بالا به دست بیاید بنابراین باید نقشه

یو تی ام از عرصه با دقت بالا و به صورت استاندارد حاصل شود.

اسناد جدید تک برگ امنیت بالایی دارند بنابراین در صورتی که هنوز سند ملک تک برگ است

به یک کارشناس رسمی دادگستری مراجعه کنید تا در نتیجه نقشه یو تی ام با دقت بالا تهیه

گردد و قابل ارائه به اداره ثبت اسناد باشد این کارشناس یکی از روش هایی که برای تهیه این

نقشه استفاده میکند با استفاده از جی پی اس دو فرکانسه و روش مستقیم است که بعد

از برداشت زمینی نقشه یو تی ام ترسیم می گردد.

رادین ۰۹۱۲۹۲۷۷۵۳۴ و ۰۲۱۶۶۳۹۸۳۱۶ کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

صدور سند تک برگ

درخواست صدور سند تک برگ برای ملک

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما