ارجاع کارهای ثبتی ملک برای اداره ثبت منطقه ۵ تهران

ارجاع کارهای ثبتی ملک برای اداره ثبت منطقه ۵ تهران به یک کارشناس باعث می

شود این امور در اداره ثبت به خوبی انجام شود. به منظور تعویض سند قدیمی ملک

به سند تک برگ لازم است از طریق اداره ثبت اسناد اقدام شود و افراد می توانند

امور ثبتی را در اداره ثبت اسناد به کارشناس رسمی دادگستری بسپارند و وکالت

انجام این امور را به وی واگذار نمایند.

ارجاع کارهای ثبتی ملک برای اداره ثبت منطقه ۵ تهران

اگر که افراد قصد تعویض سند قدیمی ملک را داشته باشند تا بتوانند سند تک برگ

اخذ نمایند لازم است به اداره ثبت اسناد مراجعه شود و برای اینکه بتوان سند تک

برگ از اداره ثبت اسناد اخذ نمود برای انجام امور ثبتی در اداره ثبت اسناد می توان

به یک فرد آگاه به این امور مراجعه نمود و وکالت انجام این امور را به وی سپرد در

واقع کارشناس رسمی دادگستری توانایی لازم انجام این امور را دارد این متخصص

برای انجام این امور ابتدا درخواست اخذ سند تک برگ برای ملک خواهد داد و سپس

مراحل اداری آن را طی خواهد کرد سپس لازم است مدارکی را به اداره ثبت اسناد

ارائه شود برای اخذ سند تک برگ یکی از مدارکی که در خواست می شود نقشه

یو تی ام است در واقع این نقشه به عنوان یک مدرک اساسی در خواست میگردد

تا در نتیجه ابعاد و مساحت و موقعیت منحصر به فرد ملک حاصل شود.

برای تهیه این نقشه کارشناس رسمی دادگستری صلاحیت کافی دارد برای تهیه

این نقشه از جی پی اس دو یا سه فرکانسه  استفاده میشود و سپس برداشت

زمینی از عرصه انجام می شود در ادامه با اتمام برداشت زمینی سپس ترسیم

نقشه یو تی ام انجام می شود و این نقشه مهر و امضا شده به اداره ثبت اسناد

ارائه می شود و در نتیجه اداره ثبت اسناد سند تک برگ را صادر خواهد کرد.

رادین ۰۹۱۲۹۲۷۷۵۳۴ و ۰۲۱۶۶۳۹۸۳۱۶ کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

انجام امور ثبتی

ارجاع کارهای ثبتی ملک برای اداره ثبت منطقه 5 تهران

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

امتیاز نداده اید؟! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما